z chorizo i kukurydzą


Zupa absolutnie pyszna!





300g pikantnej kiełbasy chorizo
kukurydza z puszki 400
pomidory, dwie puszki 800g
cebula
2 ząbki czosnku
garść ulubionego makaronu
natka pietruszki
oliwa z oliwek
sól i pieprz

Na oliwę wrzucamy pokrojoną w półplasterki chorizo. Przez chwil podsmażamy i wrzucamy posiekaną cebule oraz wyciśnięty przez praskę czosnek. Znowu chwilę smażymy aż cebula się zeszkli. Dodajemy pomidory i 300 ml wody i na wolnym ogniu gotujemy około 15 minut. Wrzucamy makaron. Miksujemy połowę porcji kukurydzy i dodajemy do zupy razem z kukurydzą, której nie miksowaliśmy. Doprawiamy solą i pierzem. Zupa jest gotowa, gdy gotowy jest makaron :) Zostało już tylko posiekać natkę pietruszki.
Smacznego

Przepis z bloga Escapade Gourmande

Komentarze

  1. Lubię pikantne potrawy, Twoją zupę też zatem muszę polubić;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przekonałam się i zrobiłam zupę według przepisu, wyszła całkiem dobra :) polecam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłam, spróbowałam. Fajna zupa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że Wam smakuje :)
    Mnie jakoś tak szczególnie przypadła do gustu. Lubię zupy, które stają się daniem głównym ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. PYSZNA................

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz