indyjska


U mnie znowu ostro, tym razem za sprawą pasty curry i siostry ;)
Siostra, dzięki za ten przepis :*




























ciecierzyca z puszki,400 g
fasola czerwona, 2 puszki,800 g
mleko kokosowe 200 ml
3 łyżki czerwonej pasty curry
2 cebule
pęczek kolendry lub pietruszki
3 lub 4 pomidory
sól, pieprz
oliwa

Na rozgrzaną oliwę wrzucamy posiekane cebule,smażymy kilka minut i dodajemy pastę curry. Dorzucamy odsączoną i opłukaną fasole i ciecierzycę, pokrojone pomidory(bez środków),zalewamy litrem wody, solimy, zagotowujemy i na małym ogniu gotujemy przez 5 minut.
Następnie dodajemy mleko kokosowe,podgrzewamy zupę, ale nie zagotowujemy i dorzucamy posiekaną pietruszkę lub kolendrę. Przyprawiamy solą i pieprzem według uznania.

Komentarze

  1. trafia do mnie ta propozycja.......
    a do tego jest szybciutka

    OdpowiedzUsuń
  2. a tą pastę curry to w markecie sie dostanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na "orientalnej" półce. Ja kupiłam zapas przy okazji tygodnia azjatyckiego w Lidlu :)

      Usuń
    2. dzięki. nie znalazłabym sama bo nigdy na te półki nie zaglądałam

      Usuń

Prześlij komentarz